Dofinansowanie z UE

pasek fundusze

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH PROGRAMU Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH DZIAŁANIA 2.4 CYFRYZACJA LUBELSKICH MŚP


Tytuł projektu: „Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego jako kompleksowego rozwiązania do zarządzania procesami w PHU FARO” 
Beneficjent: ROBERT LEWCZYK-PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „FARO”
Wartość dofinasowania UE: 488.990,00 zł
Wartość całkowita projektu: 931.971,00 zł


Opis projektu: W dniu 18.06.2024r. została zawarta umowa o dofinansowanie Projektu w ramach działania 2.4 Cyfryzacja lubelskich MŚP Priorytetu II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2024 - umowa nr FELU.02.04-IP.01-0004/23-00. Przedmiotem projektu jest wdrożenie w firmie Faro zintegrowanego systemu informatycznego opartego na Systemie ERP wraz z aplikacjami wspomagającymi. Nabywane rozwiązania cyfrowe, oparte na gromadzeniu, analizie, wymianie i przetwarzaniu danych usprawnią zarządzanie procesami, przyczynią się do lepszej organizacji, szybszego działania, bardziej świadomego wykorzystywania zasobów, automatyzacji formalności i sprawniejszej komunikacji. W ramach wdrożenia nowego systemu informatycznego będzie objęta kompleksowo całość działalności firmy Faro. Przebieg zamówienia usługi zostanie przyspieszony i usprawniony cyfrowo oraz w znacznym stopniu poprawi się kontakt z klientem. Dzięki systemowi informatycznemu klient będzie mógł zamówić usługę ostrzenia narzędzi oraz będzie posiadał wiedzę o całokształcie wykonanych na jego rzecz usług. Dodatkowo ważnym aspektem będzie możliwość pozyskania przez klienta bieżącej informacji o stopniu realizacji usługi, jak również informacji o przewidywanym czasie dostawy narzędzi. Możliwość otrzymania przez klienta informacji w tym zakresie ułatwi również komunikację w firmie oraz organizację pracy. Poprzez zintegrowanie platformy z urządzeniem mobilnym będzie możliwość sprawdzenia czasu przyjazdu kierowcy. Wpłynie to również na skrócenie czasu pobytu u klienta. Dodatkowo kierowca będzie posiadał aplikacje mobilne do zamówień i reklamacji. Dzięki temu kompleksowo na miejscu będzie mógł obsłużyć klienta. Klient po wizycie otrzyma mailowo potwierdzenie przyjęcia i dostarczenia. Każdy kierowca będzie posiadał historie wcześniej ostrzonych narzędzi oraz będzie mógł dopisać uwagi, zakres usług , jak również wykonać zdjęcie. Narzędzie będzie przypisane do odpowiedniego opakowania za pomocą kodu QR, dzięki czemu nie będzie możliwości pomylenia narzędzi otrzymanych od kilku klientów. Dane po synchronizacji od razu znajdą się w firmie oraz odbędzie się wstępna rezerwacja zasobu, aby usługa została wykonana w terminie. Informacje na temat narzędzi będzie posiadał również kierownik produkcji, który będzie mógł nie tylko zobaczyć, jakie narzędzia zostaną dostarczone do ostrzenia, ale również obejrzeć zdjęcie i ocenić dokładny zakres prac. Po zakończeniu dostawy u jednego klienta system automatycznie prognozuje czas dostawy dla następnego punktu docelowego. Ta informacja będzie widoczna na platformie B2B. Po przyjeździe do firmy będzie możliwość skanowania opakowania i oznaczonych narzędzi, jeśli już narzędzie było w firmie ostrzone. Jeśli nie było, powstanie nowa kartoteka klienta oraz produkt zostanie oznakowany za pomocą grawerowania laserowego, co pozwoli na bardzo szybką identyfikację powierzonego narzędzia. System ERP zapewni dokładną historię narzędzi, które zostały firmie powierzone. Za pomocą paneli meldunkowych odbywać się będzie rejestracja poszczególnych etapów usługi ostrzenia, a system ERP będzie posiadał moduł kontroli jakości, dzięki czemu będzie można sprawdzić jakość świadczonych usług. Pozwoli to również na prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i rejestrację pomiarów wykonanych po zakończeniu procesu ostrzenia. Ważnym aspektem w planowaniu sprzedaży są wizyty u klientów. Za pomocą sztucznej inteligencji będzie możliwe prognozowanie usług ostrzenia u każdego klienta. 

 #FunduszeUE #FunduszeEuropejskie